2013. április 28., vasárnap

Tovabb pihengetek es olvasgatok

2013.04.24-25-26-27

A napok telnek mulnak, de meg mindig nem szantam el magam a maszasra. A sziklak kohanitasnyira vannak szallasomtol, de minden reggel ugy erzem, hogy meg nem jott el az ideje az "ujrakezdesnek". A hatalmas "urt", amit a maszas mellozese hozott magaval probalom minel hasznosabban eltolteni. Miutan az angol konyvet kiolvastam, tovabb folytattam az angol szokincsem gazdagitasat a magyar-angol zsebszotaram segitsegevel. (Amit egyebkent kishijan kidobtam, mert folosleges sulynak ereztem.) A minap felleptem freemailes postafiokomra es a 160 olvasatlan levelem (90% reklam) futottam vegig. A lista vegen Andi levele meg marciusbol. Egy forumon zajlo erdekes beszelgetes anyaga. Sajnos akkor nem tudtam letolteni, kesobb pedig a feledes homalyaba merult. Most viszont ujra ratalaltam es mostanra (2013.04.28) ki is olvastam. A cime: Beszelgetes rejtettkezzel . Eloszor nagy zagyvasagnak talaltam az egeszet, majd sok erdekes es bolcs gondolatot olvastam a sorok kozott. Sok-sok gondolattal tudtal azonosulni es kaptam megerositest. Persze azt nem jelentenem ki, hogy 100%ban egyetertek az irasban leirtamkal!!! Nem konnyu olvasmany, de melegen ajanlom mindazok figyelmebe, akik nyitottak a spiritualizmus vilagara.

Miutan kiolvastam az angol konyvem, elhataroztam, hogy nem fogom abbahagyni ezt a csodalatos idotoltest es, amint lehetosegem lesz ujabb konyveket fogok beszerezni.( A nagyobb varosok rogyasig vannak konyvesboltokkal, ahol kedvunkre turizhatunk es csereberelhetunk)

Egyik nap sikerult defektet(hatso kerek) kapnom a faluban. Elso gondolatom az volt, hogy a.franc essen bele, most a gatyam is ra fog menni a kerekcserere es biztos, hogy egy vagyont elfognak kerni, ha meglatjak, hogy Forang (nyugati) vagyok. A szerviz szerencsere egy kopesre.volt es, amint begurultam egy fiatal srac mar neki is allt a.kerekcserenek. A muvelet kn. 10 percig tartott es 80 BAT-ba.fajt. (uj belso+munkadij)

Tegnap (04.27) a kozeli faiskolakhoz robogtam, hogy megcsodaljam az.egzotikus.fak es bokrok tomkeleget. Az fout menten km hosszan sorakoznak a kisebb faiskolak. Rogton.az elsonel leparkoltam, ahol kedves.thai.csalas fogadott. Sajnos egy kukkot nem beszeltek angolul igy a kommu.ikaciot eleg rovidre fogtam. A novenyek sokasaga es valtozatossaga kaprazatos volt. A kis cserjektol a 10 meteres palmafaig barmit lehet vasarolni es minden szallitasra kesz allapotban van!(Foldgolyoban taroljak es egy daruval a teherauto platojara rakjak.) A szaraz evszak vegen vagyunk, szerencsemre megis sikerult nehany viragzo novenyt lefenykepeznem, majd Kedvesemet es Edesanyamat meglepni a kepekkel.:-) A hosszu fasorok kozott bolyongva tulevelu novenyekhez ertem es megcsapott a "mediterran illat" Oooo Italia, Gorogorszag, horvatorszag......! Jajj de hianyoztok...!

Keso delutantol kora estig szoktam a faluban netezni. Altalaban aksi merulesig nyomom. Sajnos az egyik este ujra betamadtak a kutyam, ahogy kenyelmesen robogtam hazafele. Mivel motoromon eleg gyer a vilagitas es en sem siettem sehova igen lassu tempoba robogtam a fouton. Egyszercsak ket kutyat vettwm eszre az ut kozepen kolbaszolni. Amint a kozelukbe ertem es probaltam kikerulni oket, ok megvadult farkassa valtoztak es uldozzobe vettek. Szerencsere 110ccm motoromban vannak tartalekok es egy koverebb gazfroccsel sikerult leraznom oket, de azert sikerult nehany izgalmas masodpercet okozniuk. Azota probalok inkabb szurkuletben, sotetedes elott hazaerni...:-)

Ma (04.28) van 12 napja, hogy egyatalan nem masztam. Talan azota miota eloszor megerintettwm csokako sziklajat, nem volt ilyen. A tenyeremen felvastagodott a bor es felelmetes borkemenyedesek keletkeztek. Olyan igazi dokmunkas tenyer.:-) Ha minden igaz holnap dfelfogok menni a falhoz, de.erre nem eskudnek meg. (Ma is ugy volt...)

Sziasztoooook!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése