2013. május 1., szerda

Olvasás-mászás-olvasás

2013.04.28-29-30.

Napjaim a megszokott ritmusban teltek. Korai kelés, reggelizés, majd olvasás, napozás és jógázás kora délutánig. Ez alól a 28-a kivétel, amikor is rászántam magam a maszasra.
Reggel 9-kor már a sziklák felé bandukoltam, annak reményében, hogy így elkerülöm a kánikulát. Sajnos ez nem jött össze. Már akkor olyan forróság volt, hogy a legkisebb erőlködéstől is szakadt rólam a víz. Kedvenc sziklámhoz, a heart wall-hoz mentem, ami  egyben a legtávolabbi is. A falnál senki sincs. Beszerelem a kötelet egy szép 25 méteres útba, majd egy úgynevezett "pruszik csomó" segítségével önmagam biztosítva mászom kifulladásig. A mászás ezen stílusa sokkal fárasztóbb, mint a "normál" mászások. Szinte minden mozdulat után meg kell állnod, hogy a rögzített kötélen futó pruszik csomót (ami a zuhanást meggátolja) magad után húzd. Végül ötször megyek fel az úton.

Az utolsó mászás után rám jön a vécézhetnék. De nem csak úgy gyengéden jelezvén, hogy lassan ideje lesz elmenni a toalettre, hanem hirtelen és határozott felhívással, miszerint egy perced van:-) Azt hiszem a legtöbben ismerjük ezt az érzést és talán azt is megtapasztaltuk már, hogy milyen kellemetlen tud lenni, ha a wc fényévekre van. :-)  Szerencsémre én a természetben voltam, így rögvest elintéztem a dolgom egy - a természet által pontosan erre a célra kialakított - helyen.:-)  Wc papír és zsepi híján, maradtak a szép zöld falevelek, melyek selyemkendőként kényeztették hátsó felem. Eltüntetem a nyomokat, tisztálkodom, majd egy kis erőnléti edzéssel zárom mászókát.

Egyik ebédre red currys csirkét ettem rizzsel. Valami mennyei!!! A red curry ízvilága leírhatatlan és a mennyekbe repit. Evés közben többször orgazmus közeli állapotba jutottam. Azt hiszem megvan az új kedvencem!
Alighogy  befejeztem a "Beszélgetés rejtett kézzel" című írást, egy újabb könyvet olvastam ki, melynek címe: Oidipusz a talány megfejtője. A könyv lényegében az emberi lét értelmét mutatja be egy mítoszon keresztül és rávilágít a mítoszok igazi, "rejtett" mondanivalójára. A könyv nyelvezete számomra igen nehéz, telis-tele idegen és szakszavakkal, de azért sikerült megbirkóznom vele.:-)

Miután elolvastam a " Beszélgetes rejtett kézzel" című könyvet, arra az elhatározásra jutottam, hogy változtatok eddigi meditációs gyakorlataimon. Az új menetrend a következő: Első körben minden elektromos kütyüt kikapcsolok, gyertyát gyújtok, majd kényelmesen hanyatt fekszem. Ekkor lehúnyt szemmel megszólítom a Teremtőt, az Istent, az Egyet, vagy nevezzük, ahogy akarjuk.:-)  Szóval megszólítom, hálát adok neki, áldást kérek a szeretteimre, az egész világra és persze magamra és megkérem, hogy továbbra is vezessen utamon. A válasz azonnal jön, mérhetetlenül nagy energia és szeretethullám formájában. Az egész testem bizsereg, forró és valami megfoghatatlan szeretet energia árad szét bennem. Könnybe lábad a szemem és mosolygok a boldogságtól. Miután lezárul az élmény, elhelyezkedem ülő meditáló pózba és a légzőgyakorlatokkal folytatom. Úgy érzem, nem hanyagolhatom el az efféle meditációt, mert minden bizonnyal a magas fokú koncentráció készsége későbbi, "komolyabb" gyakorlataim alapjául fog szolgálni...

Holnap ( 05.01 ) érkezik Zoli gépe Chiang Maiba. Reggel Én is a városba utazom, hogy a reptéren egy hatalmas öleléssel fogadjam barátom!:-) Innentől vége a magányos napoknak!:-)

Sziasztok!!!!

ui: A minap Házinénim újsággal a kezében szaladt hozzam és egy cikket mutatott. A thai magazinban Magyarországról és a thai masszázsról írnak. Állítólag virágzásnak indult a biznisz és mindenkit arra motiválnak, hogy menjen magyarföldre masszőrnek.:-)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Valóban így van!:) Miskolcon nem rég nyílt egy Thai masszázs szalon, a Szinvaparkban (bevásárló központ), igazi:) thai masszírozónőkkel.
    Kitartást a hosszú utadhoz!
    Vigyázz magadra!

    Üdv Magyarországról!
    KASZAgirl

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igen a Moskolci thai masszazs szalont en is lattam!:-)

    Koszi a jokivansagokat es minden jot Neked is!!!

    VálaszTörlés