2013. április 5., péntek

Fogyatkozik a tábor.:-(

2013.03.28.

Reggel 6:40-kor kidob a sátor magából. 3 napüdvözlés, majd irány a barlang, frissítő fürdőt venni. Reggelim az izraeli srácokkal fogyasztom el, akik most is kávéval vendégelnek meg. Reggeli után a német srácokkal megyek a plafonhoz, hogy szorítsak nekik mászásuk közben. Sajnos ez most nem volt elég. Egy csúnya fejsérülésen kívül semmi említésre méltó nem történik. Újabb barlangfürdő és napozás. Ebédre a szokásos lekváros rizs, majd Michelt próbálom felébreszteni. Nagy nehezen sikerül életet lehelnem bele és elindulunk a plafonhoz.

Új projektet szemeltem ki. A plafon egyik leghosszabb és legnehezebb útja és egyben az én legnehezebb utam is lesz, ha sikerül megmásznom. Az első nyolc méter könnyed bemelegítő mászás után rám szakad a plafon. Magam mögé nézek és a szikláról lefelé csüngő köztesek végeláthatatlan sorát látom. Ijesztő. Belevágok a mászásba, de rögtön az első köztesnél pihenőt kell tartsak és ez így megy a plafon feléig, ahol aztán feladom a további kísérletezést és elnapolom a projektelést.:-) Este Michellel és Daniellel (Texas) megyünk el az útmenti étterembe, ahol Changhui is megjelenik. Vacsira laab és zöldséges rizs. 20.000+10.000 kip (600+300 Ft) Hosszas beszélgetések majd hazaséta teli hassal. Lefekvés előtt az újonnan érkezett svéd srácokkal jógázom. Lelkesek és nagyon szimpatikusak. Egyikük még magyar szavakkal is meglep. Hősiesen végigcsinálják az egyórás gyakorlatsort és meditációt. Jóéjt...


2013.03.29.

Reggelem most is a szokott ritmusban zajlik. Koránkelés és reggeli az izraeli srácokkal és Michellel. Sokat mesél Indiáról és az ottani mászásokról. Reggeli után barlangfürdő és meditáció a patak melletti sziklán. Hogy én csak most találom meg ezt a helyet!? Pont oda süt a reggeli nap és a pozitív energiákat harapni lehet!:-)
Changhuival megyek ma mászni, de a délelőtt két könnyebb út megmászásán kívül semmi nem történik. Nem érzem az erőt a projekthez és így kár lenne belevágni. Délben a lekváros rizs mellé egy császármorzsaszerű édességgel próbálom bevinni a megfelelő mennyiségű kalóriát a délutáni mászókához. Hosszas pihi, barlangfürdő, majd 15:30-kor belevágok a projektbe. Kb. egy óra alatt érem el az út tetejét. Egy óra a plafonba igen sokat kivett belőlem. Mindenem csurom víz, szerintem 1 kg-ot tuti fogytam ezzel a mászással. :-)

Ma Michel is elhagyta a tábort és tegnap a két német srác is. Lassan mindenki eltűnik!?:-( Este Changhuival megint az útmenti étteremben vacsizunk. Egy helyi arc kígyót fogott a pataknál. Szép méretes példány, de nem tűnik mérgesnek. Esetleg ha valaki felismeri milyen fajta, megírhatná Nekem!:-) Vacsira csirkesali és rizs. 15.000+5.000 kip (450+150Ft) Changhui a telefonját bűvöli és az étteremben ragad, így egyedül sétálok haza. Teljesen sötét van és egyedül kószálok az út szélén Laoszban egy  Isten háta mögötti helyen. Nem kell féljek. Laosz nagyon biztonságos és ahogy már többször leírtam, nagyon megszerettem a helyi embereket, főképp a gyerekeket! Mindig vidámak,mosolyognak és közvetlenek. Este szélvihar kerekedik.A szél iszonyatos erővel tombol de esőfelhőket nem látok... Ellenőrzöm sátram állapotát, majd nyugovóra térek.

Sziasztoook!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az a fotó, ahol a sziklán ülsz törökülésben és rád süt a nap, csupa szimbólum, barlang, lótuszülés, víz, a vízben szikla, a nap... Akárcsak Buddha fiatal korában...

    Ezeket a visszafelé hajló falakon való mászásokat nézni is hátborzongató, le a kalappal előtted, nem hiszem hogy én meg tudtam volna valaha is egy ilyet mászni:)))

    Milyen ízű a laoszi cigi? Torokkaparó, vagy azért szelíd, ízletes, élvezetes, zamatos szőke dohány?

    VálaszTörlés
  2. Ez a hely ahol minden reggel meditaltam. Meg akartam orokiteni.:-) A cigo... Haaaaat. Szivtam mar finomabb dohanyt is...:-) Igazabol semmi bak az izevel, de nemmmistudom.. Mind1 Az ar verhetetlen. Hol veszel egy havi dohanyt 60 ftert!?

    VálaszTörlés