2013. január 11., péntek

Napi rutin és érzések

Ma is órára keltünk. Az éjszakába nyúló ébrenlétek igencsak megnehezítik a reggeli készülődéseinket. Zuhany, nutellás kenyér, jöhet a mászás. Ma ismét a közeli Tonsai roofon mászunk. A forróság ellenére egész ügyesen megy a mászás. Ma minden utat sikerül megmásznom amibe csak belevágok. Igaz egy egy mászás után pont úgy festünk mint aki a zuhany alól lép ki. Fura, de egyre kevésbé zavar. A lényeg, hogy a nap ne tűzzön ránk míg mászunk.

Miután kellően elfáradtunk váltakozva fürdőzünk a perzselő nap sugaraiban és a hűsítő tenger hullámai között. Ezeket a pillanatokat élvezem talán a legjobban. Minden másodpercet maximálisan kiélvezek. Behunyom a szemem és csak vagyok. Egy vagyok a tengerrel, egy vagyok a homokkal, a nap sugaraival a földdel, az univerzummal, egy vagyok a világmindenséggel... A nap ereje lassan úrra lesz felettünk. Visszamegyünk bungalónkba, ahol frissítő zuhany után naplóírással töltöm az időt. A mai vacsorát korábbra hoztuk.

Jó lenne végre kipihenni magunkat. A tegnapi étteremre esik ma is a választás. A kaja jó, az árak alacsonyak és még netezni is lehet... Az otthoniakkal sikerül néhány szét illetve levelet váltanom. Ez most is erőt ad. Bele sem merek gondolni mi lesz, ha ez a kötelék sem lesz meg közöttünk. Gyorsan elhessegetem ezeket a gondolatokat. Kár ördögöt festeni a falra és amúgy is a jelennek kell élni, nem pedig a jövőn morfondírozni... 9 óra előtt mar ágyban vagyok. Végre kipihenjük magunk...
A kora fekvés meghozta a gyümölcsét. Frissen pattanok ki ágyamból és a reggeli zuhany csak tovább fokozza éberségem. Reggeli után mosásba kezdek. Egy 6 literes ballon nyakát levágom. Ez jó lesz lavórnak. A lányoktól kapok egy kis mosószert és nekilátok a suvickolásnak. Fehér thai ingem igen makacsul ragaszkodik foltjaihoz. Hagyom had ázzon, este meglátjuk mi sül ki belőle...

A folytatás a szokásos menetrend szerint történik. Mászás amíg csak bírjuk, fürdőzés, napozás, majd menekülés árnyékot adó bungalónkba. A lányok ma is a szomszédos Raley beach szélesebb és fehérebb homokú strandján töltötték a napot. Befizettek egy félnapos hajókázásra, mely 4 sziget meglátogatását foglalja magába kajával üdítővel mindössze 450 bahtért (3.275 Ft) . Ez igen jól hangzik. Kiváncsi vagyok holnap milyen tapasztalatokkal térnek vissza. Este megint a szokott éttermünkben vacsorázunk. Ma rákot ettem csípős szószban rizzsel. Az adag most is bőséges és mindössze 100 bahtot (533 Ft) fizetek érte.

Pacsirtámmal jó hangulatú leveleket váltunk. Boldog vagyok hogy Ő is boldog, ez most az egyik legfontosabb dolog a számomra. Az Ő hangulata befolyásolja az enyém is. Így egyszerre vagyunk boldogok, vagy szomorúak. Bölény barátommal is sikerül néhány szót váltanom. Örülök, hogy ott is minden rendben. Bölény jobb erőben van mint valaha. Biztatom, hogy így tovább. A sziklán ennek bizony komoly látszata lesz... Lassan hazabattyogunk és ma ismét korán álomba szenderülünk. Meg nincs 9, mikor lehunyom a szemem.

Jóéjt kedves olvasó! :-)

Ui: A képeket apálykor készitettem

1. Kedves Gábor!
    nagyon nagy szerretettel olvasom irásodat. Ez napjaim fénypontja. Igen tudsz hatni a szivemre, lelkemre. Élvezd tovább a pillanatokat, a szabadságot, s hogy Tiéd a világ!!!!!

Ölelés: Bea

2. Koszi Bea! Orulok hogy olvasol es hogyeg elvezed is soraimat! Puszi Neked es a vsaladnak!!!