2013. január 17., csütörtök

Búcsú a lányoktól és édes semmittevés

2013.01.14.
Egész éjjel álmok gyötörnek. Elszoktam az ilyen intenzív éjszakáktól. Álmaimban mintha egy brazil szappanoperába csöppennék és én lennék a főszereplő, José Manuel.:-) Ma indulnak haza a lányok. Reggel átcuccolnak hozzánk, majd egy utolsó közös strandolás a helyi parton. 1 körül búcsúzunk tőlük. Hajóba szállnak, majd taxival mennek a közeli Krabi repterére, ahonnan 1,5 óra alatt érik el Bangkokot.
A dagály napról napra magasabbra emelkedik. Így a mászásokat komoly előkészületek előzik meg. Délután 3 kor megyünk le a parti sziklakhoz mászni. Dagály már nincs. Cserébe kapunk perzselő napsütést és forró sziklafalat. Egyszer csak fura hangot hallunk. Bázis ugrók ugranak a fejünk feletti kb. 100 méteres sziklafalról. Meg sosem láttam ilyet. Nagyon látványos és ijesztő. Az estet a szokásos indiai éttermünkben töltjük...

2013.01.15.
8 óra múlt pár perccel, amikor megébredek. Zuhany és reggeli után visszabújok ágyamba, hogy tanuljak. Hamar elvesztem a fonalat és újból álomba zuhanok. 12 lehet, amikor feleszmélek. Gabi a szomszéd ágyon fekszik és a telefonját szuggerálja. A kora délutáni kánikulát kihasználva a partra megyünk napozni. Ma különösen meleg van. 10 percnél tovább nem bírjuk a napot, muszáj tengervízzel hűsíteni a testünk. Úgy 2 órán keresztül váltogatjuk a fürdést-napozást, majd visszatérünk kunyhónkba, hogy felkészüljünk a késő délutáni mászásra.

Ma bölcsebbek vagyunk. 5 órakor megyünk a partra. A hőség most is jelen van, de már elviselhetőbb. Mindkettőnknek sikerül egy-egy igen nehéz utat megmászni.
Örömittasan megyünk át elfogyasztani esti vacsoránkat szeretett éttermünkbe. Ma végre magyar hangokat is hallottunk. Sajnos jobbnak láttuk, ha nem megyünk oda bemutatkozni a jól megtermett gengszterkülsejű alakokhoz...

Kicsit egyhangúnak tűnhetnek napjaink, de a következő bejegyzésben már lesz egy kis kajakos kaland és felfedező körút.:-)

Puszilok mindenkit!

1. Gáborom, ez az utóétel volt a fotón, vagy ennyit vacsoráztál? Mert akkor nem csodálkozom, hogy kilógnak a csontjaid:)))

2. Olybá tűik nekem mintha ez a reggelije lett volna. vagy az nem háromszög alakúra vágott rántotta középen? :-)
    Nem semmi milyen sziklákat mászol!

3. Lehetséges:)) Reggelire rizst oly ritkán eszem, az zavarhatott meg:))) Tegnap pl. nutellás palacsintát vacsiztunk:)))

1. A kepen kettonk ebedjet es vacsorajat latjatok!:-) Reggelire az utolso adag nutellas kenyerem ettem. Ne aggodjatok,nem ehezunk csak most kicsit sporolunk a kajan. Majd Bangokba felhizlaljuk magunkat saskaval meg csotannyal!:-)

2. A kepen kettonk ebedjet es vacsorajat latjatok!:-) Reggelire az utolso adag nutellas kenyerem ettem. Ne aggodjatok,nem ehezunk csak most kicsit sporolunk a kajan. Majd Bangokba felhizlaljuk magunkat saskaval meg csotannyal!:-)