2013. május 10., péntek

Massage course completed :-)

2013.05.08.

Szokásos reggeli kelés és rituálék utan 9:30-kor ma is megkezdjük a masszázs tanfolyamot. A mester elsőként megmutatta az utolsó néhány fogást Zolin, majd egy komplett 1,5 órás thai masszázsra került sor rajtam. Amíg Prajun masszírozott, Zoli szinte az összes pozíciót megörökítette fényképezőjével. Mire végzünk a masszázzsal már dél van. Ebédszünetben megtömjük a hasunkat, majd délután felváltva gyúrjuk le egymást Zolival egy rövidített formában, ami elvileg egy órás lenne... Nekünk 1,5 órába telt, megcsináltuk. A tudás elvileg átadva. A könyv ábrákkal és a fényképek nálunk vannak. Innentől már csak kitartóan kell gyakorolnunk, hogy rögzüljenek a pozíciók és ott nyomjuk azokat a bizonyos pontokat ahol kell...


Masszázs után a péknél netezünk ma is vagy két órát, majd vacsi. Ma is megnézegetjük a gekkókat a ház falán, majd jógázom, meditálok és végül nyugovóra térek... Az egész napos gyúrásnak köszönhetően szuper laza a testem és a jóga is sokkal jobban megy.



2013.05.09.

Reggel 6:30-kor álmomból ébredek fel. Visszatérő álmom volt. Számtalanszor álmodom régi munkahelyemmel és az alaptéma mindig ugyanaz. Utolsó napom a cégnél és én épp leszámolok, búcsúzom a régi kollégáktól... Ma éjjel ez kicsit másképp zajlott, mint eddig. Álmomban valamiért, cseppet sem akartam találkozni ismerőssel, legfőképp a közvetlen kollégáimmal vagy főnökeimmel. Mintha vaj lenne a fülem mögött, úgy lopakodtam és bujkáltam előlük a folyosón. Emlékszem, hogy a 16:30-as kiléptetést is mindenáron el akartam kerülni, nehogy ott nyakon csípjenek. Gondoltam magamban, majd a 16:15-ös busszal hazamegyek és mindent megúszok. Ez persze nem jött össze. A portán hamar lebuktam, mikor hamis kártyával akartam elhagyni a gyár területét A következő pillanatban már az őrök karjaiban voltam, akik időközben lecserélődtek, így tudtam, hogy esélyem sincs a menekülésre és jó nagy pácban vagyok... Ekkor ébredtem fel...

Reggeli után elkezdem a masszázs tananyag ismétlését és az üres tankönyvbe másolom át gyöngybetűkkel a jegyzeteket.:-)  Zoli 10-re egyeztetett lábmasszázst az öregnél. Sajnos Prajunnak se híre se hamva. Egy órát varunk rá  hiába. A fodrászoknál sem járunk sikerrel, hogy letolják Zoli haját. Úgy látszik a hajnyíró gép nem alapfelszereltség erre felé...
Visszamegyünk házikónkba és legyúrom Zolit. Masszázs után ebéd, majd kártya és lustálkodás. Késő délutánra indulunk netezni, de előtte megnézzük a házunkkal szemben található buddhista temetőt. Ma temetés volt és így tudtam meg, hogy az eldugott területen egy temető található. A temető egyáltalan nem hasonlítható a mieinkhez. Hatalmas lebetonozott placc közepén egy harangtoronyszerű építmény emelkedik. A nyitott épület valójában a holttest elhamvasztására szolgál. A tűz még most is ég. A betonozott tér mögötti domb oldalában kb. 20 urna szétszórva rendezetlenül...
Este aztán hosszasan jógázom és meditálok. Meditáció közben ismét megkönnyezem, olyan szeretet és boldogsághullám jár át! 

Köszönöm Istenem!

Sziasztok!!!

1 megjegyzés:

  1. Tényleg más a temető, de látszik hogy buddhisták, mert nem költenek felesleges milliókat hatalmas kősírokra és csicsás koporsóra. Még a hamvasztó is egy hagyományos farakás, semmi kemence és extra berendezés.....

    VálaszTörlés