2013. július 12., péntek

Zoli hazament

2013.07.08.

Esős reggelre ébredek. Zoli még alszik, míg megreggelizem és a környező sziklákkal szemezek. Lassan Zoli is felébred és az idő is szebbre vált... Kora délután Railay-re sétálunk ebédelni és netezni. Zolival felesbe eszünk darált garnélarákos bundikenyér tálat, (Isteni finom!) majd Én még egy Pad thait.
Az étteremben egy magyar pár szolit meg minket. Hamar átülnek mellénk és elárasztjuk egymást élményeinkkel. Ők nemrég érkeztek Ázsiába Dél-Amerikából, így sok infóval tudjuk őket ellátni... Meg is beszéljük, hogy 5 körül átjönnek velem Tonsai-ra, hogy az összegyűjtött szállások névjegykártyájából jegyzetet készítsenek.:-) Addig is Zolival meglátogatjuk Pranang Beachet, ahol akkora apály fogad, hogy a szemben lévő szigetre anélkül átsétálok, hogy vizes lenne a rövidgatyám... Meg egy kis mozizás a közeli sziklákon tevékenykedő mászókra, majd irány Railay West, a megbeszélt találka helyszíne. Boriék összeírják a címeket és még néhány hasznos infón osztozunk. Visszakísérem őket az ösvényig, majd érzékenyen elbúcsúzunk. Holnap továbbállnak...:-(
Este a parton ücsörögve beszélgetünk és hallgatjuk a reggeat...

2013.07.09.

Reggel picit nehézkesen ébredezem pedig odakint hét ágra süt a nap! Míg Zoli összepakolja batyuját Én is elkezdem a költözködést a franciaágyas lakosztályba. ( Az új bungi kb. 10 méterre van a régitől. Penész.szag itt is van, de bogarakkal még nem találkoztam. A tisztasággal sincs semmi gond!) 11 körül megyünk le a longtail boatosok bázisára, bízván abban, hogy hamarosan lesznek útitársaink Aonang-ba (legközelebbi szárazföldi városka) és így nem kell Nekünk kifizetni a teljes hajó 800 bahtos fuvardíját. 13:30-kor Zoli türelme igencsak fogyóban van. Az elmúlt 2,5 órában összesen 1 fővel nőtt a csapat, de egy ideje már őt sem láttuk. Elmegyünk ebédelni, majd újabb várakozás. 14:30 körül megvilágosodunk, hogy annak már semmi értelme, hogy Én is bemenjek a városba Zolival. Az új terv, hogy Zoli nélkülem hajózik be és a kikötőből motoros taxival megy a Krabi International Airportra. A maradék 1,5 órát  a Chill out bár teraszán a festői tájat szemlélve töltjük el... 16:00-kor Zoli csónakba száll és hosszabb időre búcsút mondunk egymásnak... "Jövőre találkozunk...!"

Zoli távozása után 70 nap után újra "egyedül" vagyok. Na, de nem sokáig! Holnap este már velem lesz Dalos pacsirtám!:-) Visszamegyek a főhadiszállásomra és egy kis szépítkezéssel ütöm el az időt. Este átséta Railay-re, ahol fincsi Padthai és banán-mangó shake a vacsim. Este 9-ig lógok a neten. Évi, Gergő, Ádám, Bölény és persze Anya a vonalban. Később egy kis olvasgatás és még egyszer átnézem a holnapi krabi utam részleteit. ( Évi elé ki szeretnék menni a reptérre.) Este csendes, nyugodt időben sétálok haza... Pici üldögélés a teraszon és kattogás az ágyban. Holnap itt van Évi, holnap itt van Évi!!! Ááááááááá!!!!:-) Nem lehet így elaludni!!!!