2013. július 19., péntek

A szomszédunk egy varánusz?!

2013.07.14-15-16.

A minap nagy felfedezést tettünk. A házunk melletti sziklafal egy üregében egy kb. méter hosszú varánusz lakik. Amint csendesedik a terep, előbújik fészkéből és kaja után áskálódik. Egy kis várakozás árán egy tucat képet készítettünk az elbűvölő szomszédról...
Napjaink a szokott ütemben teltek. Korai kelés után kényelmes reggelizés és készülődés következett. A napos órákat törekedtünk maximálisan kihasználni és minél többet a parton lenni. Ilyenkor próbáltam mindig egy kis extra aprósággal kedveskedni Pacsirtámnak. Mondjuk egy 1,5 órás thai masszázzsal, amit Zoli után Ő élvezhetett először általam.:-)
Persze jutott idő mászókára is. Minden nap egy pici... Egyrészt én sem akartam egész nap mászni, Évi sem tud biztosítani, meg hát a testem sem bírná a megterhelést... A napi 3-4 út bőven elegendőnek bizonyult... Az erőm úgy néz ki 2-3 nap alatt nem tér vissza. Valószínűleg hosszabb időre lenne szüksége az izmaimnak. Na de annyi baj legyen. Bőven van választék a könnyebb utakból is a tucatnyi szektorban, ahol eddig még sosem jártam.  A darazsakat szerencsére azóta sikerült elkerülnöm...

Pravin, az indiai szabó is felvillant! Mikor megláttam, fb-n gondoltam ráírok, hogy merre jár. Mint kiderült, itt van Railay Beachen csak a másik üzletében... Meg is látogattuk még aznap este, de sajnos épp zárásban volt és hazafelé tartott. Másnapra beszéltünk meg egy közös ebédet, ahol ellát mindenféle jó tanáccsal majd...
Railay keleti oldalának butikjai és éttermei között egy pizzériára leltünk. Fatüzelésű kemence és extra vékony olasz stílusú pizza 150 BATért. Ennek az ajánlatnak nem tudtunk ellenállni.:-) A pizza tényleg fantasztikusan nézett ki, de az íze most valamiért nem repített a mennyekbe. Nem tudom mi, de valami hiányzott... Évi egyébként szépen sorra kóstolja a helyi ételeket és szerencsére szuperül viseli a gyomra a Távol-keleti ízeket és az alacsony higiéniai körülményeket.
Bunginkban továbbra is küzdünk a penésszel. Minden nap újabb ruhámon vagy kacatomon jelenik meg a penész, ami szerencsére egy kis mosással könnyeden eltávolítható, de akkor is kellemetlen... Vörheny, a kandúr továbbra is hű látogatónk. Évinek hala mennyei finom gyulai kolbásszal kényeztetem nap mint nap, amit dorombolással és bújással hálál meg.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése