2013. június 5., szerda

Két nap pihi a bungiban

2013.06.03-04.

Az elmúlt két napomat aktív otthoni pihenéssel töltöttem. :-) Élveztem a napot az esőt és az enyhe időjárást. A délelőttöket a parton üldögélve könyvet olvasva töltöttem el, délután pedig jógáztam és mászókáztam saját kis játszóteremen. Szeretem ezeket a napokat. Otthon unalmasnak tűnnének, de itt valahogy teljesen más. Nem arról van szó, hogy fekszem az.ágyban, bámulom a tévét és közben halálra unom magam. Itt elég ha csak a verandán lévő függőágyban lengedezhetem és közben bámulhatom a pálmafákon szaladgáló gyíkokat és gekkókat. A természet számomra megunhatatlan és teli van izgalmas pillanatokkal.:-)

A második nap végére aztán arra az elhatározásra jutottunk, hogy ideje továbbállni. 6 napot töltöttünk el a szigeten, ami bőven elégségesnek bizonyult. Itt az idő a Mekong deltája felé venni az irányt és megnézni Vietnam még kevésbé turistás arcát. A megcélzott városka egyébként Chan Tho, (1,2 millió lakos) a Mekong delta megyeszékhelye. Kijelentkezünk a szállásról és megrendeljük a jegyeinket a hajóra. ( Jelen esetben 320 ezer DNG mivel egy távolabbi kikötőben fogunk partra szállni) Este mindent összepakolunk, hogy a másnapi korai indulást ezzel is megkönnyítsük.
Mára ennyi!:-)

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése