2013. július 14., vasárnap

Dalos Pacsirtám hozzám repült!

2013.07.10.

Reggel 7-kor izgatottan ébredek. Hosszú idő után ma újra látom kedvesem! Reggelimet Vörheny, a helyi fő kandur dorombolása mellett fogyasztom el, majd a kikötőbe megyek. 8-tól 9:30-ig várakozom, mire egy helyiekkel megtömött csónakkal hajózom ki Ao-nang-ba.(200 BAT) A városka kikötőjében első dolgom megalkudni egy esti visszafuvarra. (20:30-ra kérek fuvart, ami 800 BAT lesz.) Felsétálok a dombon egy megbízható motorkölcsönzőhöz és estig robit bérlek. ( Erre fele sok a motoros és Jetsky-s átverés! Óvatosnak kell lenni kölcsönzéskor! A moci egyébként 200 BAT volt.) Krabi reptere, ahol kedvesem este 18:50-kor landolni fog, 27 km-re van innen. Bőven van időm addig, úgyhogy csigatempóban indulok el Krabi belvárosa felé. Egy útmenti nénikénél egy szatyor frissen sült banánt eszem potom 20 BATért. Tonsai után minden olyan olcsó...!:-) Krabiba érve egy pici kajáldás-kávézóba telepszem le, ahová a free wifi tábla csalogatott be. Az espresso kávétól, kiugrik a szívem a helyéről és patakokban folyik rólam a víz. Frissítem a blogom és Anyával skypolok. Mázlimra sikerül elcsípnem Tibi barátom is skypon! Ebédre csilis csirke rizzsel és salival. (35  BAT) Miután mindennel végeztem, a buszpályaudvar fele veszem az irányt, hogy felmérjem a Bangkokba történő utazás lehetőségeit. Útközben a helyi piacba botlok bele. Egy szuper Bob Marley-es pólót veszek 100 BAT-ért és 1 kg mangót 40 BATért. Most már van tiszta rucim, amiben fogadhatom Pacsirtám.:-) A pályaudvaron begyűjtöm az infókat, majd irány a reptér.

2 órával landolás előtt már kint vagyok. A reptéri személyzet társaságában Tv-t nézek és izgatottan várakozom. 15 perc van a landolásig. Egyre nyugtalanabb vagyok. Fel alá mászkálok és a kijelzőket lesem. Végre megjelenik a gép száma mellett a várva várt bűvös szó! "LANDED"! Újabb nyugtalan percek következnek. Valamiért rossz érzésem támad. Az információ pultnál nem segítenek, ahogy senki sem akar segíteni az egész terminálon. ( Ilyen még sosem fordult velem elő Thaiföldön.) Valami azt súgja, Évi gépe a másik terminálon szállt le. Mocira fel és átszáguldás. Belépek és ott van Ő!!! Egymás nyakába ugrunk és csak szorítjuk egymást! Mindkettőnk szívéről hatalmas kő esik le! Újra együtt!!! Sajnos nincs túl sok időnk a csónakig, így nem jut idő sok mindenre. Mocira pattanunk és az Ao-nang-i kölcsönzőig meg sem állunk. A kikötőben már vár ránk a hajós, akivel néhány perc alatt eljutunk Tonsaira.:-) Otthon aztán kipakoljuk a bőröndöket és előkerülnek az otthonról hozott sütik és az ázsiai apróságok is. Mindketten elárasztjuk egymást az élményeinkkel és mindennel ami körülvesz. Este úgy alszunk el egymás mellett, mintha tegnap jöttem volna el otthonról. Az elmúlt 6,5 hónap most egy pillanatnak tűnik.

2013.07.11.

Éjszaka picit nyugtalanul aludtam. Rég osztottam meg az ágyam és a takaróm bárkivel is. Ha egészen pontos akarok lenni, utoljára Dec 31-én Évivel. Odakint ragyogóan süt a nap! Szuper! Reggelire tovább pusztítjuk az otthoni sütiket, majd a partra megyünk napozni. A parton bevetem a Thai masszázson tanultakat és megmasszírozom kedvesem lábát. Persze a fürcsi és a napozás sem marad el... Ebédre visszavonulunk a bungiba. Beborul az ég és elered az eső, mi pedig álomba zuhanunk. Két órával később térünk magunkhoz. Szerencsére újból süt a nap.:-) Kimossuk szennyes ruháimat és Évi kérésére végső búcsút veszek Pirostól, a szeretett, egykoron piros színű nadrágomtól. Mosás után Évivel közösen jógázunk, majd Railayre sétálunk vacsizni. Vacsira rántott tintahal, pad thai, rántott husi + rizs és egy mangó +  bann shake (80+70+100+50 BAT) Nagyon megkönnyebbülök mikor Évinek is minden ízlik és még később is benne maradnak a kaják. Míg Évi Manókájával skypol Én Anyával és Ádámmal skypolok. Este csillagos ég alatt sétálunk haza bunginkba. Évivel megkóstoltatom az általam favorizált kesudiós nutellas pancaket, majd hosszas beszélgetések a teraszon és lefekvés...

1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

2. Sokat kibírt a piros gatyád, nekem fel sem tűnt a fotókon, hogy elhasználódott. Minden relatív! :-)
    Szegény rák elég rossz bőrben van a fotón, eléggé el van ollótlanodva szerencsétlen...